fbpx
Wij zijn HB17 en HB17 werkt.

Finance & Control medewerker

Jij bent gedreven om analyses en rapportages op te stellen en de directie van relevante managementinformatie te voorzien maar vindt het tegelijkertijd geen bezwaar om je met de financiële administratie bezig te houden. Kortom: een afwisselende en verantwoordelijke parttime functie!

Wat ga je doen?

Onze opdrachtgever bestaat sinds 2010 en is sindsdien flink gegroeid. Ondertussen is het bedrijf uitgegroeid tot een team van 14 medewerkers en is het tijd om de financiële administratie verder te professionaliseren en vanuit het management meer te sturen op basis van data. Om die reden is er een vacature opengesteld voor een medewerker finance & control. 


Waar moet je qua werkzaamheden dan aan denken? Dat is vrij divers en vooral is er ook ruimte voor eigen inbreng. Alles met als doel het bedrijf naar de volgende stap te begeleiden. Enerzijds ben je, samen met een collega, verantwoordelijk voor het uitvoeren van de financiële administratie. Anderzijds richt jij jezelf op het verzorgen van rapportages en managementinformatie voor vier bv's. Jij brengt niet alleen de data in kaart maar analyseert deze ook en komt met ideeën wat er nog uit te halen valt en welke kansen er nog liggen voor de business. Bijvoorbeeld: wat is de margebijdrage per product of dienst? Welke productmix kan er aangeboden worden om de omzet te verhogen?


Maandafsluitingen, BTW- en belastingaangiftes worden nu door de accountant verzorgd. Afhankelijk van jouw kennis en kunde kan dit (op termijn) ook onderdeel worden van jouw takenpakket. 

Wie ben jij?

Voor deze functie zoek ik iemand die zichzelf herkent in onderstaande profiel:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, opgedaan door een relevante opleiding en/of werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent pro-actief, hebt een kritische blik, neemt verantwoordelijkheid voor je werk en kunt soepel meebewegen met veranderingen in de organisatie en bedrijfsvoering;
  • Je bent digitaal vaardig, kennis van Exact Online is een pré.

Zijn nog niet alle punten op jou van toepassing maar word jij wel heel enthousiast van deze vacature? Ik nodig je uit om ook dan te reageren, we bespreken dan samen de mogelijkheden. 

Wat bieden wij?
  • Een baan rechtstreeks bij onze opdrachtgever voor 20-24 uur per week;
  • Je kunt hybride werken en profiteert van flexibele werktijden;
  • Ondersteuning tijdens het gehele sollicitatieproces;
  • Mocht deze functie toch niet jouw droombaan zijn, dan gaan wij op zoek naar de baan die dat wel is.
Over de opdrachtgever

Onze opdrachtgever biedt complete zakelijke communicatieoplossingen, gericht op het verbeteren van bereikbaarheid en efficiëntie voor bedrijven. Naast telefoniediensten, zoals vaste en mobiele integratie, richt Conniption zich op klantgerichte communicatie met 200+ integraties voor CRM-applicaties. Conniption combineert telefonie met tools voor productiviteit, klantbeheer, en omnichannel communicatiemogelijkheden, ondersteund door betrouwbare technische service en 24/7 ondersteuning. Hiermee kunnen organisaties hun klantcontact verbeteren en optimaal communiceren, zowel intern als extern.

Locatie

Goes

Uren

20 - 24 per week

Meer weten?



Jobalert

Bij nieuwe vacatures ontvang jij dezelfde dag nog een e-mail met de vacature(s).

Inschrijven
Chat openen
Waar kunnen we je mee helpen?